Popis kurzu na míru ZÁSADY PROFESIONÁLNÍHO KLIENTSKÉHO PŘÍSTUPU - 2 denní
Určeno pro manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a sektoru služeb.
Cíl: Pochopení pojmu „péče o klienta“, seznámení s faktory ovlivňujícími spokojenost klienta.
Obsah: * „Náš zákazník, náš pán“ – prázdné heslo nebo základní východisko každého poskytovatele služeb, obchodníka, manažera * Klient jako ten, kdo činí naši práci smysluplnou * Proč chce klient spolupracovat zrovna s námi * Vztah klient – poskytovatel služeb jako vztah dvou rovnocenných lidí * Co ovlivňuje klientovu spokojenost * Konfliktní situace – prevence a řešení * Nejčastější chyby ve vztahu ke klientům * Přijít o klienta lze snadno a rychle, získat ho zpět jde velmi těžko a pomalu: ztráta klienta a jak jí předejít * Umění „přečíst“ klienta a jeho motivaci * Umění zvládat chronické nespokojence
Metody výuky: Velmi interaktivní, modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.