Popis kurzu na míru VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK po telefonu
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek.
Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat manipulaci ze strany klientů * Poskytnout praktické rady při jednání s dlužníky
Obsah: * Specifika komunikace při telefonickém vymáhání pohledávek * Struktura vymáhacího rozhovoru * Obtížné situace * Problémové typy klientů * Časté manipulace ze strany klientů * Jak se projevuje lež a jak jí rozpoznat * Nevhodné reakce ze strany pracovníků oddělení vymáhání pohledávek * Nácvik situací
Metody výuky: Interaktivní seminář, diskuze, trénink situací, skupinové práce.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.