Popis kurzu na míru TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.
Cíl: Prakticky si vyzkoušet vytvoření sloganu, titulku a reklamního textu.
Obsah: * Praktický význam literárních postupů v tvorbě reklamního textu * Tvorba sloganů * Titulky v reklamním textu * Text pro leták, prospekt, katalog, účelové tiskoviny * Inzeráty, inzertní seriály * Text venkovní reklamy * Psaní kreativního textu * Řazení informací * Vyváženost emocionální a racionální stránky reklamního sdělení * Nejčastější chyby * Praktické cvičení
Metody výuky: Praktické cvičení ve skupinách: tvorba titulků k tiskovému inzerátu (schopnost udržet vazbu mezi textem a vizuálem), tvorba titulků k direct mailu (triky pro udržení pozornosti čtenáře). Individuální praktické cvičení: psaní textu se zřetelem na zachycení základní osy příběhu, psaní textu s důrazem na jazykový rytmus. Prezentace textů a jejich vyhodnocení.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.