Popis kurzu na míru TVORBA A ROZVOJ VZTAHŮ S KLÍČOVÝMI KLIENTY
Obsah: * Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo) * Sestavení business planu pro zákazníka/resellera - motivace rozdílné u koncového zákazníka a přeprodejce/zpracovatele, - cíle vyhodnocení, motivace/odměny - obsahuje odemykání, a boření „barier“ * Dlouhodobý vztah – WIN-WIN - kvalita vztahu kontra momentální náklady, - Key Account Management * Hledání „Mr. MAN“ (Money, Autority, Need) a práce s ním. * Základní obchodní strategie - argumentárium - sestavení elevátor testu * Základní closing strategie - jak „uzavřít smlouvu“ * Vyhodnocení výsledku - jednoduchost 3 čísel a kumulativního grafu a práce s nimi) * Standardy ve zpracovávání obchodního případu u opakovaných prodejů
Metody vedení semináře: Workshopový seminář, kde si účastníci společně sestaví jejich vlastní systém práce se zákazníky.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.