Popis kurzu na míru SESTAVOVÁNÍ ROZPOČTU A VEDENÍ FINANCÍ KANCELÁŘE pro office manažery
Cíl: * Zvýšit svoje vědomosti o financích a finančních institucích * Rozpoznat priority z pohledu financování aktivit kanceláře * Odlišovat druhy výdajů/nákladů a příjmů/tržeb * Odlišovat druhy aktiv (investiční/oběžná) * Naučit se komunikovat s účetními, finančními manažery a lidmi z bankovnictví * Základní pojmy ekonomického názvosloví v angličtině * Naučit se sestavovat rozpočet
Obsah: * Úloha office manažera v oblasti sestavování rozpočtů (finančních plánů) společnosti/kanceláře * Finanční instituce a udržování vztahů s nimi, finanční slang a jeho význam * Efektivní využívání peněz, odložené platby, termínované vklady, overnighty, kontokorent * Druhy nákladů a jejich financování * Finanční model kanceláře, zpracovaný společně účastníky kurzu na téma zadané jedním z nich
Metody výuky: Málo teorie, hodně praxe, tvorba konkrétního ekonomického modelu kanceláře vybraného účastníka kurzu.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.