Popis kurzu na míru ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A REKLAMACÍ - 2 denní
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů.
Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k udržení zákazníka a zvýšení prodeje * Naučit se řešit stížnosti a reklamace ku prospěchu obou stran
Obsah: * Postup přijetí stížnosti/reklamace a její řešení * Výhody profesionálního vyřízení stížnosti/reklamace klienta * Specifika vedení rozhovoru * Řešení stížností/reklamací osobně a po telefonu * Management stížností/reklamací * Identifikace zacházení se stížnostmi/reklamacemi ve firmách * Nácvik situací
Metody výuky: Interaktivní seminář, diskuze, trénink situací, skupinové práce.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.