Určeno pro obchodní a prodejní zástupce a manažery, regionální manažery a další kompetentní osoby odpovědné za odbyt a prodej, pro přímé účastníky prodeje.
Cíl: * Seznámit účastníky s psychologií prodeje a marketingovými nástroji prodeje * Vybavit účastníky vybranými prodejními dovednostmi * Doporučit účastníkům možnosti úpravy prodejny a informovat je o vlivu prostředí prodejny na zákazníky
Obsah: * Základy a základní znalosti marketingu prodeje * Prodejní rozhovor a jeho fáze * Řečnické dovednosti a triky * Psychologie prodeje * Reklamace a jednání s problematickým zákazníkem * Práce s cílovou skupinou * Metody získávání zákazníků
Metody výuky: Modelové situace, případové studie, natáčení na video s rozborem, výklad.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.