Popis kurzu na míru POSTUPY VEDENÍ ROZHOVORU S RŮZNÝMI TYPY KLIENTŮ
Určeno pro všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů.
Cíl: Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich projevů v jednání s druhými lidmi, procvičit si variantní postupy vedení rozhovoru s klienty.
Obsah: * Jak poznáváme druhé * Možnosti a meze využití typologií při jednání s klienty * Typy interpersonálního chování * Typy klientů a navazování kontaktu * Zvládání námitek a podpora rozhodování * Doporučení pro jednání s náročnějšími typy klientů
Metody výuky: Interaktivní výklad, skupinová diskuze, interaktivní cvičení, videotrénink a zpětná vazba.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.