ORGANIZACE A VEDENÍ TVŮRČÍHO WORKSHOPU aneb jak získat co nejvíce originálních nápadů od týmu na workshopu, pracovním setkání, setkání s klienty, kolegy i jinými skupinami lidí
Popis kurzu na míru ORGANIZACE A VEDENÍ TVŮRČÍHO WORKSHOPU aneb jak získat co nejvíce originálních nápadů od týmu na workshopu, pracovním setkání, setkání s klienty, kolegy i jinými skupinami lidí
Určeno pro manažery, vedoucí oddělení, pracovníky reklamních agentur a farmaceutických firem, kteří komunikují se svými klienty o svých produktech a službách. Všechny, kteří chtějí získat kreativní odpovědi na důležité otázky firmy.
Cíl: * Seznámit účastníky se zásadami přípravy a naplánování tvůrčího, kreativního workshopu, či pracovního setkání * Poskytnout účastníkům široký výběr kreativních moderačních technik * Vlastní vyzkoušení si některé vybrané kreativní techniky
Obsah: * Jak připravit dobrý tvůrčí workshop, příprava pomocí myšlenkové mapy * Techniky správného stanovení cíle workshopu * Praktický přehled kreativních moderačních technik a způsobů jak získat od skupiny co nejvíce originálních nápadů a řešení, nácvik jejich uplatnění v praxi * Kompetence a osobnost moderátora, jeho požadované dovednosti, psychologický postoj moderátora a vhodné přístupy * Komunikační dovednosti moderátora: jak vytvořit úspěšný kontakt pomocí vhodných vzorců a prvků komunikace, zásady problémové komunikace s účastníky workshopu (odbíhání od tématu, vyrušování, negativismus)
Metody výuky: Interaktivní diskuze, práce ve skupinách, nácvik kreativních technik.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.