Popis kurzu na míru ORGANIZACE A VEDENÍ PRACOVNÍHO SETKÁNÍ pro asistentky a office manažery
Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery.
Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních i určených pro zákazníky a obchodní partnery.
Obsah: * Pracovní setkání a jeho cíl * Konference, pracovní oběd, workshop, prezentace, účast na konferenci – jakou nejvhodnější formu zvolit * Formálně či neformálně aneb v kravatě na lana? * Organizace akce, čemu věnovat pozornost, úskalí a nebezpečí * Místo – odlehlý hotel nebo firemní prostory? – jak kdy * Příprava účastníků na setkání: formulace smyslu a zadání akce * Role jednotlivých účastníků na setkání: moderátor, vedoucí akce, prezentátoři, vedoucí workshopových skupin * Mediátor, moderátor a jeho role * Nácvik role moderátora diskuze, zvládání složitých situací (konflikt mezi účastníky, prezentátor vypadnuvší ze své role atd.) * Připravili jste po organizační stránce vše dokonale? – přesto něco selže! – krizové situace a jejich řešení * Nespokojený účastník akce a řešení stížností * Tipy na volnočasové aktivity v rámci setkání, jejich smysl a cíl
Metody výuky: Výklad, moderovaná diskuze, příklady, samostatné případové studie.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.