Popis kurzu na míru OD MARKETINGU KE KREATIVĚ A TEXTŮM
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.
Cíl: Seminář je nastaven tak, aby se účastníci seznámili s pracovními metodami kreativních týmů. * Účastníci se dozví, jakým způsobem kreativci využívají data ze sociologických průzkumů, jak pracují s poznatky z oblasti psychologie a jak by měla v ideálním případě vypadat jejich spolupráce s marketingovými specialisty * Ve zjednodušené formě bude předveden pracovní proces, který probíhá při přípravě reklamní kampaně * Součástí programu je praktické cvičení, ve kterém si účastníci vyzkoušejí aplikaci získaných znalostí
Obsah: Tvorba kreativního návrhu * Charakter produktu z hlediska kreativní práce („konkrétní“ a „abstraktní“ produkty, srozumitelnost reklamního sdělení, volba tonality, triky pro upoutání pozornosti cílové skupiny) * Jak vzniká nápad a proč je důležitý * Metoda volných asociací * Spolupráce textaře a grafika (malujte si!) * Jak s nápadem (ideou, vizí) pracovat – (headline, soulad obrazu a textu, umístění inzerátu v tisku, řazení stran u direct mailu, obálka jako nositel reklamního sdělení) * Rozdíl mezi tvorbou direct mailu, tiskového inzerátu a televizní či rozhlasovou reklamou * Praktické cvičení Spolupráce marketingového oddělení zadavatelské firmy a kreativního oddělení reklamní agentury * Ideální forma spolupráce, poruchy komunikace, nejčastější konflikty * Systém práce kreativních týmů v reklamní agentuře (kdo se na práci podílí, časový harmonogram) * Vstupní data pro práci grafiků a textařů (jak sestavit tzv. kreativní brief, jaké údaje jsou pro kreativní práci nadbytečné, bez jakých se naopak neobejdeme)
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.