Určeno pro obchodníky, pro něž je dobrá komunikace základem úspěchu.
Cíl: * Získat know–how, jak správně komunikovat * Vyzkoušet si praktické dovednosti pro obchodní komunikaci * Ujasnit si možnosti způsobů jednání * Posílit sebedůvěru a profesionalitu
Obsah: Profesní role obchodníka * Co se očekává a co se požaduje * Jaký jsem já a jak mi role vyhovuje * Sebedůvěra a sebevědomí, pokora v obchodní komunikaci Komunikační dovednosti * Navazování vztahu úcty a důvěry je základ pro další úspěch, jak na to? * Správná volba slov, slova vhodná a nevhodná * Naslouchání umožní správně reagovat * Parafrázování zajistí oboustrannou dohodu * Práce s hlasem – intonace, artikulace, paralingvistika * Kladení otázek je postup pro zjištění potřeb zákazníka * Námitka jako projev zájmu, nikoliv odmítnutí * Pozitivní vyjadřování * Nejčastější chyby při obchodní komunikaci * Neefektivní komunikace Vztahové strategie * V různých situacích je třeba volit různé styly jednání, kdy který? * Jak zvládat partnerský rovnocenný vztah a jaké komunikační způsoby představuje * Jak zvládat agresivitu a nepoddat se * Jak rozmluvit pasivního zákazníka * Jak identifikovat manipulaci a co s ní * Jaké typy klientů lze poznat a jaké komunikační strategie volit
Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.