Popis kurzu na míru SPECIFIKA MARKETINGU NA ÚROVNI FIREM (B2B)
Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy.
Cíl: Účastníci se seznámí s nástroji a technikami B2B komunikace a budou schopni je efektivně začlenit do marketingové strategie své firmy.
Obsah: * Proč je výhodné dělat B2B marketing * Specifika obchodních aktivit na úrovni společností * Mapování specifických potřeb business zákazníků * Stanovení efektivní B2B marketingové strategie * Výběr vhodných komunikačních prostředků k oslovení firem * Barterové obchody, cross promotion, speciální akce * Public relations aktivity zaměřené na odbornou veřejnost * Možnosti elektronické komunikace, antispamový zákon, corporate blogging * Metody vyhodnocení efektivity B2B marketingových kampaní
Metody výuky: Zážitkové učení, interaktivní výklad, praktická cvičení, řízená diskuze a výměna zkušeností mezi účastníky, případové studie, modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.