SPECIFIKA MARKETINGU NA ÚROVNI FIREM (B2B)

Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru

Popis kurzu na míru SPECIFIKA MARKETINGU NA ÚROVNI FIREM (B2B)

Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy.

Cíl: Účastníci se seznámí s nástroji a technikami B2B komunikace a budou schopni je efektivně začlenit do marketingové strategie své firmy.

Obsah:
* Proč je výhodné dělat B2B marketing
* Specifika obchodních aktivit na úrovni společností
* Mapování specifických potřeb business zákazníků
* Stanovení efektivní B2B marketingové strategie
* Výběr vhodných komunikačních prostředků k oslovení firem
* Barterové obchody, cross promotion, speciální akce
* Public relations aktivity zaměřené na odbornou veřejnost
* Možnosti elektronické komunikace, antispamový zákon, corporate blogging
* Metody vyhodnocení efektivity B2B marketingových kampaní

Metody výuky: Zážitkové učení, interaktivní výklad, praktická cvičení, řízená diskuze a výměna zkušeností mezi účastníky, případové studie, modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a osm ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.