Popis kurzu na míru MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI pro vedoucí pracovníky oddělení nákupu - 2 denní
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení.
Cíl: Seminář seznámí s moderními trendy v oblasti manažerských dovedností a poukáže na způsob jejich využití v oddělení nákupu.
Obsah: Manažerské odpovědnosti vedoucího nákupního oddělení * odpovědnost za stanovení a dosažení cílů oddělení * odpovědnost za vedení a rozvoj jednotlivých podřízených * odpovědnost za budování a stabilizaci týmu Řízení oddělení nákupu prostřednictvím cílů * práce s cíli jako základní manažerská kompetence * kvalitní stanovení cílů v oddělení nákupu * podpora cílů definováním priorit * vztah mezi cíli a motivací Vedení, motivace a hodnocení * principy účinné motivace * efektivní a neefektivní manažerské styly * situační vedení * motivační prostředky z časového hlediska * účinné hodnocení zaměstnance, význam a postup vedení hodnotícího rozhovoru Týmová spolupráce * význam týmové spolupráce v nákupním oddělení * tým x pracovní skupina, pravidla budování a rozvoje týmu
Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář - individuální i skupinová cvičení, modelové situace, videotrénink.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.