Popis kurzu na míru LEGISLATIVA pro marketingové pracovníky
Určeno pro marketingové pracovníky a pracovníky reklamních a mediálních agentur.
Cíl: * Získání základní orientace v reklamním právu * Seznámení se s legálními pravidly spotřebitelské soutěže * Seznámení se s podobou právně perfektního souhlasu se zpracováním osobních údajů
Obsah: * Obecné zásady reklamy * Reklama skrytá, klamavá, srovnávací * Reklama prostřednictvím elektronických prostředků * Příklady jednotlivých legálních a nelegálních reklam * Zásady spotřebitelských soutěží * Jednotlivé mechaniky spotřebitelských soutěží * Stanovisko Ministerstva financí ČR k jednotlivým mechanikám soutěží * Praktické příklady užívaných mechanik spotřebitelských soutěží * Souhlas se zpracováním osobních údajů * Zpracování osobních údajů v rámci marketingové výjimky
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.