Popis kurzu na míru KOMUNIKACE S VNITŘNÍM KLIENTEM - KOLEGOU
Určeno pro manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů.
Cíl: Seznámit účastníky se základními principy „proklientské“ orientace v organizaci; zlepšení vzájemné spolupráce s kolegy – vnitřními klienty, tak aby byla efektivní a pomáhala při rozvoji dobrých pracovních vztahů.
Obsah: * Pochopení pojmu vnitřní klient – jaký význam má v kultuře naší organizace * Jaký užitek přinášejí dobré vztahy s vnitřními klienty * Zhodnocení kvality práce s vnitřním klientem – proaktivní přístup k řešení obvyklých situací * Systémy, procesy a postupy – nakolik jsou pro a protiklientské * Řešení obtížných situací ve vzájemných vztazích
Metody výuky: Interaktivní forma s důrazem na vlastní zkušenost a zapojení účastníků. Součástí výcviku jsou individuální i týmová práce, testy, hry a modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.