Popis kurzu na míru KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční - 2denní
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.
Cíl: * Získat praktické nástroje pro oblast komunikačních dovedností * Posílit sebedůvěru a profesionalitu při jednání
Obsah: Firma a já * Role asistentky ve společnosti * Osobní a profesní role, jejich rozpory a různá očekávání * Jací jsme my – test temperamentu – možnost poznat sami sebe a lépe pochopit odlišnosti na druhých lidech Způsoby jednání a vystupování * Jak vytvořit co nejlepší první dojem * Kontakt tváří v tvář – důležité uvítání, které někdy rozhodne o dalším vývoji setkání * Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní * Co na nás prozradí neverbální komunikace * Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci * Specifika komunikace po telefonu * Umění předávat správné informace ve správný čas * Neefektivní komunikace – brzda dobrých vztahů Vztahové strategie a spolupráce * Řešení náročných situací, jejich možnosti, ztráty a zisky – agresivita – asertivita – pasivita – manipulace * Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti * Umění vyjít vstříc i odmítnout * Rychlá diagnostika partnera a zaujetí správné strategie chování a přístupu – test podle chování
Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.