Popis kurzu na míru JAK ZVLÁDAT NÁROČNÉ SITUACE V KOMUNIKACI - 2 denní
Určeno pro všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání těchto situací ve vlastních rukou.
Cíl: Trénink rozvíjí interaktivní formou schopnost v orientaci a zvládání náročných situací a hledá individuální řešení konkrétních situací z Vaší každodenní praxe.
Obsah: * Komunikace v náročných a konfliktních situacích * Co je to komunikace * Co je nebo může být nepříjemnou až zátěžovou situací a jak ji zvládat, komunikační cesty - komunikační fauly * Hledání otázek a odpovědí - emoce a pocity jednotlivce v konfrontaci s obtížnou situací * Jak já jsem schopen/a zvládat obtížné situace * Postupy, jak nenechat nepříjemnou situaci přerůst v konfliktní - případně stresovou * Jak může můj temperament ovlivnit moje reakce, typy lidí a jejich přirozený projev v nepříjemné situaci - jak jim porozumět - jak porozumět sobě * Mapa možných reakcí - předvídání konfliktní situace * Jak mohu pomocí komunikace zvládat zátěžovou situaci * Možnosti modifikace vlastního chování * Pozitivní funkce nepříjemné situace - konfliktu * Čtyři zásady řešení problému - konfliktu
Metody výuky: Interaktivní seminář, který je postaven na modelování nepříjemných komunikačních situací účastníků a nácviku jejich optimálního zvládnutí.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.