Popis kurzu na míru JAK TVOŘIT SPRÁVNĚ WEBOVÉ STRÁNKY A EMAILINGY - tipy a rady z výzkumů Oční kamerou
Určeno pro * osoby tvořící webové stránky a emailingy: web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu reklamy: např. account executive/manager/director, product manager/developer, ředitele menších společností, které nemají speciální marketingové oddělení
Cíl: Naučit rozpoznávat a chápat vlivy ovlivňující chování na webových stránkách, naučit se je využívat pro lepší zacílení a účinnější oslovení.
Obsah: * Způsob vnímání reklamy klientem (fáze vnímání, selektivnost, strategie, paměť) * Atraktivita reklamního sdělení – zkušenosti z výzkumu (množství informací, vedení pohledu čtenáře po stránce, velikost a umístění jednotlivých prvků – obrázek, headline, logo, text…, působení barev, vhodnost textů) * Doporučení pro tvorbu layoutu * Rozbor komunikačních kanálů s důrazem na webové stránky a emailingy na základě poznatků z výzkumu Oční kamerou * Ukázky nejčastějších chyb, ukázky funkčních stránek a rozbor důvodů funkčnosti/nefunkčnosti * Konkrétní příklady videonahrávek a jejich rozbor * Samostatná práce účastníků – tvorba různých layoutů webů a emailingů – ověření pochopení obsahu semináře * Diskuze, shrnutí
Metody výuky: * Teoretická část – poznatky z výzkumů * Praktická část – demonstrace a rozbor konkrétních příkladů (nahrávek) * Interaktivní část – samostatná práce účastníků, rozbor a diskuze
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.