Popis kurzu na míru JAK PROPAGOVAT A KOMUNIKOVAT PRODUKTY V OBLASTI SLUŽEB
Určeno pro marketingové pracovníky firem podnikajících v oblasti služeb nebo výrobků s vysokým podílem služeb, kteří jsou odpovědni za jejich uplatnění na trhu a specialistům v oboru marketingové komunikace.
Cíl: Odpovědět na otázky: * Čím je specifický marketing služeb? * Proč mají u služeb jednotlivé nástroje marketingového mixu jinou váhu než u marketingu hmotných výrobků? * Odlišnost marketingu služeb - rozšířený marketingový mix ve službách o další P, praktické důsledky - co z toho vyplývá? * Jaké komunikační nástroje jsou ve službách efektivní a proč? (a naopak) * Jak zaměřit efektivní komunikační strategie ve službách? Fungují jednotlivé komunikační nástroje stejně v celém spektru služeb?
Obsah: * Služby a jejich vlastnosti, různé typy služeb * Specifika marketingu služeb - odlišnosti od marketingu hmotných produktů (rozšířený marketingový mix ve službách a jeho promítnutí do marketingové komunikace) * Co je nutno vědět při volbě komunikačních strategií a tvorbě komunikačního mixu - jaké komunikační nástroje jsou ve službách efektivní a proč (a naopak) * Budování značky ve službách * Konkrétní případové studie a ukázky, cvičení * Zásady efektivního marketingu služeb
Metody výuky: Praktický interaktivní seminář kombinovaný s workshopem, případové studie, cvičení, diskuze.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.