Určeno pro majitele firem, personální manažery a specialisty.
Obsah: * Firemní kultura jako klíčový faktor výkonu organizace * Jaká jsou východiska rozvoje firemní kultury * Základní prvky firemní kultury * Bariéry rozvoje firemní kultury na individuální i organizační úrovni * Fáze rozvoje firemní kultury * Jak analyzovat silné a slabé stránky stávající firemní kultury * Jak hledat ty, kteří rozvoj podpoří * Jak navrhnout a realizovat akční plán změny * Jak se vyrovnat s neúspěchem * Jak naopak „medializovat“ úspěchy rozvoje firemní kultury
Metody výuky: Seminář s diskuzí, příklady z praxe, výměna zkušeností.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.