Cíl: Seznámit účastníky se základními principy tvorby a využívání nástrojů reportingu pro řízení firmy.
Obsah: * Tvorba plánovací struktury podniku (multidimenziální náhled - zákazníci, produkty, struktura) * Třídění tržeb a nákladů pro potřeby plánovací struktury * Výsledovky modifikované pro potřeby reportingu * Podpůrné ukazatele z rozvahy * Změny ve finančním účetnictví pro potřeby reportingu * Tvorba můstků mezi finančním účetnictvím a reportingem – praktický příklad * Časová struktura * Prezentace aktuálního reportingu – praktický příklad * Plánování, aktualizace, forecast * Tvorba modelu na zadání z řad účastníků semináře – praktické cvičení * Ladění modelu * Analýza odchylek a nápravná opatření
Metody: * Minimum ekonomické teorie potřebné ke sjednocení úrovně účastníků * Týmová spolupráce na tvorbě modelu * Každý účastník obdrží materiály, vytvořené v rámci semináře a ekonomické minimum na CD
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.