Popis kurzu na míru EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování.
Obsah: * Zásady komunikace * Složky komunikace * Telefonický rozhovor – něco o etiketě a slušném chování * Jasná formulace myšlenky a obsahu sdělení * Komunikace s partnery, kteří nedokáží sdělit, co vlastně chtějí * Jak na neodbytné volající * Slušné, ale důrazné odmítnutí volajícího * Komunikace s agresivním, vyhrožujícím či nekonstruktivním partnerem
Metody výuky: Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.