Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům atd.
Cíl: * Naučit se dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu * Seznámit se s principy a zásadami asertivní komunikace * Naučit se a procvičit klíčové asertivní dovednosti: umět zdvořile odmítnout (říci ne), věcně čelit kritice, požádat o laskavost, zvládat jednání s agresivními, nevstřícnými a nespolupracujícími jedinci
Obsah: * Vymezení pojmu asertivita * Vysvětlení rozdílu mezi pasivním, agresivním a asertivním způsobem komunikace * Rozpoznání manipulace ze strany partnera a reakce na ni * Asertivní předcházení konfliktům * Asertivní řešení již vzniklých konfliktů * Umění sdělovat i velmi nepříjemné věci bez pocitu viny * Reakce na kritiku (oprávněnou i neoprávněnou) * Umění naslouchat * Schopnost jasně formulovat myšlenky * Asertivita nejen jako uvědomění si svých práv, ale také povinností
Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.