Popis kurzu na míru ANALÝZA KONKURENČNÍHO POSTAVENÍ FIRMY NA TRHU a tržních příležitostí
Určeno pro marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce.
Cíl: Pochopit důležitost stálého přehledu trhu a pravidelné práce při vyhledávání nových příležitostí a odbytišť, nácvik sledování konkurence a práce se segmentací vlastních zákazníků. Každý účastník by si měl odnést orientační segmentaci vlastních zákazníků a základní mapu pozice vlastní značky (existuje-li) a konkurenčních značek.
Obsah: Vyhledávání tržních příležitostí * Interní práce a rozbor tržních příležitostí, brainstorming a vnitřní informační systém * Síly makroprostředí – demografie, trendy a módní styly, životní prostředí, technologické prostředí, vliv regionů * Analýza chování spotřebitele/odběratele Způsoby mapování konkurenčního pole * Identifikace konkurentů a jejich mapování * Identifikace strategie konkurentů a jejich cílů * Stanovení tržní strategie * Tržní segmenty a výklenky Segmentace zákazníků * Marketingový výzkum potřeb, spokojenosti * Formování segmentů v praxi Základní způsoby sledování zákazníků * Tvorba interního informačního systému, práce s ním a vyhodnocování * Marketingový výzkum * Kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum * Sekundární analýza dat a data běžně dostupná
Metody výuky: Interaktivní seminář, teoretická báze s cvičeními a příklady z praxe, příkladové studie.
Poznámka: Prosíme účastníky, aby si s sebou přinesli stručnou charakteristiku podstaty výroby, prodeje nebo služby jejich společnosti a připravili si seznam hlavních konkurentů.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.