kurz je určen pro:
všechny osoby zabývající se analýzami trhu a těm, kteří pracují s marketingovými nástroji a potřebují ověřit či zvýšit jejich účinnost. Předpokládá se základní znalost marketingu.
absolvent získá:
znalosti, kdy je výzkum trhu užitečný a jak ho zadat,
vědomosti, co můžeme od kterých metod čekat,
schopnost maximálního vytěžení dat výzkumů,
orientaci v různých zdrojích dat, způsobech jejich získávání a vyhodnocení.
praktické zkušenosti s různými typy výzkumů,
znalosti způsobů, jak využit získaná data pro rozvoj firmy, produktu a posouzení konkurenčního prostředí,
popis:
Získávání, zpracování a využívání aktuálních informací je kontinuální proces, jehož úskalími vás kurz provede. Seznámíte se s tím, jak marketingový výzkum přispěje k efektivnosti ostatních marketingových aktivit. Účastníci získají pomocí řady příkladů jasnou představu, k čemu výzkum slouží, co lze z něj získat, a jak lze získaná data využít ku prospěchu firmy a jakých chyb se při výzkumu vyvarovat.
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003