tacs - Výzkum trhu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    649911

Popis kurzu na míru tacs - Výzkum trhu

Výzkum trhu

kurz je určen pro:
všechny osoby zabývající se analýzami trhu a těm, kteří pracují s marketingovými nástroji a potřebují ověřit či zvýšit jejich účinnost. Předpokládá se základní znalost marketingu.

rozsah:
2 dny

absolvent získá:
  znalosti, kdy je výzkum trhu užitečný a jak ho zadat,
  vědomosti, co můžeme od kterých metod čekat,
  schopnost maximálního vytěžení dat výzkumů,
  orientaci v různých zdrojích dat, způsobech jejich získávání a vyhodnocení.
 praktické zkušenosti s různými typy výzkumů,
  znalosti způsobů, jak využit získaná data pro rozvoj firmy, produktu a posouzení konkurenčního prostředí,

popis:
Získávání, zpracování a využívání aktuálních informací je kontinuální proces, jehož úskalími vás kurz provede. Seznámíte se s tím, jak marketingový výzkum přispěje k efektivnosti ostatních marketingových aktivit. Účastníci získají pomocí řady příkladů jasnou představu, k čemu výzkum slouží, co lze z něj získat, a jak lze získaná data využít ku prospěchu firmy a jakých chyb se při výzkumu vyvarovat.

obsah:
Jak udělat brief a zadat výzkum
Základní metody: výhody a nevýhody
Primární x sekundární výzkum
Kvalitativní x kvantitativní výzkum
Metody výzkumů, jejich výhody a použitelnost
Proces výzkumu a jeho stádia
Zpracování dat - typy analýz, použitelnost
Aplikační oblasti výzkumu trhu
Co potřebujeme vědět o produktu, zákaznících a konkurenci
Měření účinnosti nástrojů marketingového mixu
Výzkum a reklama, měření efektivity, pretesty a posttesty
Image, její utváření a měření
Výzkum při vývoji nového produktu

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003