kurz je určen pro:
marketingové manažery a specialisty, pracovníky z oblasti reklamy, marketingu a prodeje a ostatní zájemce.
absolvent získá:
schopnost posoudit efektivitu vlastní komunikace a komunikačního mixu,
okamžitě aplikovatelné dovednosti pro zadávání a tvorbu reklamy,
aktuální informace o médiích a reklamním trhu v ČR,
řadu podnětů, jak zlepšit komunikaci firmy v oblasti reklamy,
možnost konzultace s profesionály.
popis:
Na příkladech z praxe se naučíte efektivně zorganizovat úspěšné komunikační kampaně. Tréninkový program zachycuje i vývojové trendy a vztahové souvislosti včetně internetu a multimédií v reklamní praxi.
obsah:
Komunikační mix, formy komunikace, pojmy, vývoj
Druhy médií, jejich použitelnost a dosah
Základní mediální terminologie
Vývojové trendy a vztahové souvislosti
Reklama a její vztah k prodejní křivce
Přehled reklamní praxe - v celostátním měřítku
Výhody a nevýhody spolupráce s reklamní agenturou
Internet a multimédia v reklamní praxi
Etické a zákonné normy
Týmové řešení případové studie "Příprava komunikační kampaně"
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003