Rozvoj znalostí a dovedností potřebných pro úspěšné vedení prodejního hovoru se zákazníkem se situačním kontextem.
"Prodávání se naprosto změnilo, ale týmům prodejců to nějak nikdo neřekl“ Dave Lkhani
Program je určen zejména:
• obchodní zástupci
• obchodním asistentkám
• konzultantům a konzultantkám
• všem, kteří chtějí prosadit sebe, svůj produkt, svou firmu
Obsahem školení bude:
• Komunikační dovednosti v obchodním jednání – aktivní naslouchání a empatie
• Techniky kladení otázek
• Co je třeba vědět o verbálním a neverbálním projevu
• Navázání kontaktu se zákazníkem, získání pozornosti, ověření očekávání klienta
• Analýza potřeb klienta
• Nabídka produktu nebo služby zaměřená nejen na parametry, ale především i na výhody a užitky produktu nebo služby
• Vhodná taktika ovlivňování klienta a uzavírání obchodu – zvládání námitek
• Zapojení zákazníka do prodejního hovoru
• Informování zákazníka
Metody tréninku: videotrénink, koučování a braimstorming