Definice strategie pro řízení klíčových zákazníků
Tento program vám pomáhá řídit a rozvíjet vaše klíčové zákazníky ve střednědobém a dlouhodobém horizontu. Výsledkem je zvýšení retence vašich klientů.
Analýza vaší aktuální pozice pro identifikaci nesouladů a vytvoření společné vize
Identifikace členů vašeho KA týmu a jejich funkcí
Odkrytí zdrojů informací o zákazníkovi
Metody určení prodejního potenciálu a jeho vliv na vaší prodejní strategii
Jak posilování vaší pozice snižuje citlivost na ceně hrozbu konkurence
Pochopení jak stanovovat prodejní cíle a měřit dosahované výsledky
Vytvoření několikaletého plánu pro řízení klíčového zákazníka (Gold Sheet)
Přínosy procesu LAMP
Zvýšení retence vašich klíčových zákazníků
Zvýšení objemu prodeje klíčovým zákazníkům
Zvýšení dosahované marže
Zvýšení spokojenosti zákazníka
Získání referencí a doporučení
Snížení rizika ztráty klienta při odchodu vašeho KAM