Určení vhodné komunikační strategie a příprava na obchodní schůzku.
Conceptual Selling vás zapojí do reálných obchodních situací a umožní vám vytvořit detailní plán aktivit na vašich vlastních obchodních případech.
Identifikace hodnot, zájmu a potřeb jednotlivých autorit nákupu
Porozumění nákupnímu procesu zákazníka
Definování správných důvodů pro obchodní schůzku
Potvrzení vašich kroků a vašeho postavení v projektu zákazníkem
Trvalé zvyšování kredibility obchodníka
Otázky, které odkryjí další informace
Joint – Venture přístup
Diferenciátory vašeho řešení
Využití přístupu Win – Win
Vytváření plánu aktivit pro obchodní schůzku (Green Sheet)
Přínosy procesu Conceptual Selling
Zvýšení úspěšnosti prodeje
Zkrácení prodejního cyklu
Zvýšení průměrné hodnoty obchodních případů
Rozvíjení prodejního týmu, který trvale používá správnou taktiku pro budování dlouhodobého vztahu s klientem