Určení vhodné strategie prodeje a plánování aktivit v obchodních projektech, které mají vysokou hodnotu a realizují se v tvrdém konkurenčním prostředí.
Strategic Selling vám poskytne jasný a cílený postup jak získat základní informace a vytvořit vítěznou strategii prodeje. Postup zahrnuje identifikaci všech autorit, které rozhodují o nákupu a jejich vlivu a motivacích v daném projektu. Dále se zabývá získáním kouče v projektu a identifikací vašich silných a slabých stránek. Výstupem ne plán aktivit na vašich vlastních obchodních případech.
Komunikace společným obchodním jazykem a terminologií
Vužití universálního prodejního procesu v jakékoli prodejní situaci
Identifikace autorit nákupu a strategie jednání s nimi
Zaměření prodejního úsilí na projekty, které mají největší přínos
Překonávání překážek, které mohou vykolejit váš prodej
Dosažení výsledků, které jsou dobré pro zákazníka i pro vás
Získání autorit nákupu tak, aby pracovali ve váš prospěch
Vytváření strategického plánu aktivit (Blue Sheet)
Přínosy procesu Strategic Selling
Zvyšování úspěšnosti prodeje
Urychlení prodejního cyklu
Zvýšení dosahované marže
Snižování nákladů na prodej
Dosažení dlouhodobých a opakovaných prodejů
Nástroj managementu pro efektivní řízení a monitorování obchodních případů