Cíl kurzu:
Dokázat řídit svůj čas a efektivně plánovat svoji práci.
Naučit využívat zdrojů kolem nás, naučit se delegovat.
Nejvhodnější pro:
Všechny, kteří pracují s termínovanými úkoly a chtějí se vyhnout úkolovému a časovému stresu. Manažery, kteří delegují úkoly druhým. Zaměstnancům, kteří nestíhají svoje úkoly.
Všem, kteří nemohou najít čas na sebe a své záliby či rodinu.
Obsah kurzu:
• Pracovní typy zaměstnanců, pomalé a rychlé typy, vytváření zvyku
• Žrouti času a kroky k jejich odstranění
• Stanovování priorit – naléhavosti a důležitosti
• Vývoj osobnosti a osobní cíle jako součást firemního úspěchu
• Regenerace sil a energie
• Úkoly a jejich dělení na fáze
• Paretovo pravidlo v praxi
• Plánování dne, týdne, dlouhodobých úkolů
• Technické pomůcky pro efektivní práci
• Definování cílů jako předpokladu efektivity, práce s energií
• Organizace práce – pracovní stůl a zvládnutí papíru, využití telefonu a emailu
Individuálnost:
Kurz vám přizpůsobíme na míre dle vašich požadavků a potřeb.
Metody:
Teorie a vysvětlení
Přípravy ke zvýšení produktivity
Vlastní analýza využití času
Zpětná vazba