Key Account Management

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    624071

Popis kurzu na míru Key Account Management

Filosofie kursu :

Řízení klíčových zákazníků nemůžeme zaměňovat s prodejem. Je to samostatná disciplína. Takový desetiboj v obchodě. Manažer klíčových zákazníků musí zvládat řadu oblastí a být skutečným manažerem vztahů mezi prodávající a nakupující organizací. Tento trénink je vytvořen tak, aby vám pomohl rozvinout znalosti a dovednosti potřebné k maximálnímu výkonu a produktivitě práce. Na konci semináře budete schopni lépe vybrat správné postupy a použít správné nástroje k dosažení výborných výsledků při práci s významnými zákazníky.



Obsah kurzu:

1) Definice kritérií

- charakteristika zákazníka typu KA – klíčový zákazník

- výhody rozdělení zákazníků na KA a ostatní

- rozdělování zdrojů – případová studie



2) Lidé, kteří ovlivňují a rozhodují

- DMU – ovlivňování rozhodnutí na straně zákazníka

- Fáze vývoje vztahu se zákazníkem

- Přístupy dodavatele v jednotlivých stádiích vztahu

- Taktika v jednotlivých stádiích vztahu

- Principy připoutání

- Vyjednávání pro KAM



3) Příležitosti v KA

- prodejní a nákupní proces

- SWOT analýza

- Plánovací proces

- KAM strategie