Merger Doctor

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    62349

Popis kurzu na míru Merger Doctor

Merge a akvizice, tedy česky řečeno slučování firem, jsou výrazným trendem naší doby. Ovšem za prohlášením o chystané fúzi se skrývá obrovský kus práce manažerů na různých úrovních, která se týká ošetření citlivých "měkkých procesů". Konkrétně jde o sbližování firemních kultur účastníků fúze, prevenci a odstranění nežádoucích následků na poli motivace pracovníků, vzájemnou komunikaci, spolupráci a respektování odlišností.
Právě zde pomůže Merger Doctor®. Workshop navržený právě proto, aby pomohl vedoucím pracovníkům zvládat uvedené výzvy.




CÍLE WORKSHOPU
zlepšit vzájemnou komunikaci pracovníků fúzujících firem
eliminovat bariéry spolupráce mezi pracovníky fúzujících firem
zvýšit porozumění pro kulturní rozdíly mezi pracovníky fúzujících firem




TÉMATA
týmová práce: Kulturní zrcadlo
společný debriefing
mezikulturní hra I: "CESTA"
společný debriefing
mezikulturní komunikační hra II: "SATURN"
společný debriefing
závěrečná týmová práce: Charta spolupráce




METODA VÝUKY:

Workshop je založen na společně prožité zkušenosti ze speciálně navržených aktivit a mezikulturních her. (Nejedná se o známé "Přistání na Měsíci" či "Přežití v divočině" nebo jinou hru tohoto druhu.)
Workshop je velmi prakticky orientovaný. Významnou součástí workshopu je diskuse a výměna zkušeností a názorů účastníků. Důraz je kladen na citlivou facilitaci. Workshop je možno realizovat v češtině i angličtině.




DÉLKA WORKSHOPU: 1 DEN




MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 24
(MINIMÁLNÍ POČET JE 16)




PRO KOHO JE KURZ URČEN
Merger Doctor® je určen pro smíšené týmy pracovníků z fúzujících společností.
Workshop je možno realizovat i pro mezinárodní manažerské týmy jedné společnosti (v angličtině) s cílem zlepšit vzájemné porozumění a zkvalitnit spolupráci.
Oba přístupy InterQuality v praxi realizovala a velmi se osvědčily.