Řízení komunikačních procesů

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    62340

Popis kurzu na míru Řízení komunikačních procesů

Komunikační schopnosti jsou jedněmi z nejdůležitějších dovedností, které musí úspěšný manažer nebo obchodní zástupce ovládat. Odhaduje se, že tito lidé až 90% času stráví právě komunikací s lidmi ať již po telefonu nebo v přímém rozhovoru. Zvládnutí klíčových dovedností efektivní komunikace a řízení komunikačních transakcí ve dvojici nebo v celé pracovní skupině vytváří základ pro nadstavbové manažerské dovednosti.




CÍLE
vysvětlení a pochopení pozadí komunikačních dovedností
vysvětlení a pochopení základních komunikačních axiomů
vytvoření dovednosti řídit vztahovou a věcnou složku komunikace
vytvoření dovedností předcházet, případně konstruktivně řešit konfliktní komunikační transakce




TÉMATA
pozadí komunikačních procesů:
tendence vnímání strukturovat věci do smysluplných celků a její odraz na komunikaci
minulá zkušenost a komunikace
chyby ve vnímání lidí
poslání komunikace a základní komunikační axiomy:
hlavní cíl mezilidské komunikace
permanentnost komunikace
nelineárnost komunikačních transakcí
věcná a vztahová složka komunikace
řízení vztahové složky komunikace s ohledem na hlavní cíl:
identifikace vztahových signálů a co s nimi
psychologická zpětná vazba ve vztahové komunikaci
řízení věcné složky komunikace s ohledem na hlavní cíl:
jednosměrnost a obousměrnost verbální komunikace
způsob vyjadřování
aktivní naslouchání
řízení symetrické a asymetrické komunikace
zvládání komunikačních "faulů" partnera
komunikační vzorce v pracovních skupinách a jejich optimalizace





METODA
Kurz je interaktivní, s vysokým zapojením účastníků. Využívána jsou různá simulační cvičení, případové studie a příklady z běžné manažerské praxe, na kterých účastníci pracují v malých týmech. Vždy je rezervován časový prostor pro řešení reálných problémů účastníků.
Účastníci kurzu obdrží i studijní materiál (příručku), kde je stručně a přehledně zpracována daná problematika a který jim v praxi poslouží jako praktický návod při výběru odpovídajícího nástroje efektivní komunikace s ohledem na konkrétní situační kontexty.




DÉLKA KURZU: 2 DNY




MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 12




PRO KOHO JE KURZ URČEN
Výcvikový kurz je určen všem, kteří chtějí odstranit intuitivní přístup ke komunikaci ve vztahu ke kolegům, nadřízeným, podřízeným, případně jiným komunikačním partnerům, v pracovním i soukromém životě.