Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Komunikační schopnosti jsou jedněmi z nejdůležitějších dovedností, které musí úspěšný manažer nebo obchodní zástupce ovládat. Odhaduje se, že tito lidé až 90% času stráví právě komunikací s lidmi ať již po telefonu nebo v přímém rozhovoru. Zvládnutí klíčových dovedností efektivní komunikace a řízení komunikačních transakcí ve dvojici nebo v celé pracovní skupině vytváří základ pro nadstavbové manažerské dovednosti.
CÍLE vysvětlení a pochopení pozadí komunikačních dovedností vysvětlení a pochopení základních komunikačních axiomů vytvoření dovednosti řídit vztahovou a věcnou složku komunikace vytvoření dovedností předcházet, případně konstruktivně řešit konfliktní komunikační transakce
TÉMATA pozadí komunikačních procesů: tendence vnímání strukturovat věci do smysluplných celků a její odraz na komunikaci minulá zkušenost a komunikace chyby ve vnímání lidí poslání komunikace a základní komunikační axiomy: hlavní cíl mezilidské komunikace permanentnost komunikace nelineárnost komunikačních transakcí věcná a vztahová složka komunikace řízení vztahové složky komunikace s ohledem na hlavní cíl: identifikace vztahových signálů a co s nimi psychologická zpětná vazba ve vztahové komunikaci řízení věcné složky komunikace s ohledem na hlavní cíl: jednosměrnost a obousměrnost verbální komunikace způsob vyjadřování aktivní naslouchání řízení symetrické a asymetrické komunikace zvládání komunikačních "faulů" partnera komunikační vzorce v pracovních skupinách a jejich optimalizace
METODA Kurz je interaktivní, s vysokým zapojením účastníků. Využívána jsou různá simulační cvičení, případové studie a příklady z běžné manažerské praxe, na kterých účastníci pracují v malých týmech. Vždy je rezervován časový prostor pro řešení reálných problémů účastníků. Účastníci kurzu obdrží i studijní materiál (příručku), kde je stručně a přehledně zpracována daná problematika a který jim v praxi poslouží jako praktický návod při výběru odpovídajícího nástroje efektivní komunikace s ohledem na konkrétní situační kontexty.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 12
PRO KOHO JE KURZ URČEN Výcvikový kurz je určen všem, kteří chtějí odstranit intuitivní přístup ke komunikaci ve vztahu ke kolegům, nadřízeným, podřízeným, případně jiným komunikačním partnerům, v pracovním i soukromém životě.