Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru TQM - Total Quality Management
Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.
CÍLE seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA TQM a příběh jeho vzniku základní myšlenky TQM základní nástroje TQM a stavební kameny srovnání TQM a dalších přístupů úloha managementu při zavádění TQM management procesů neustálé zdokonalování spokojenost zákazníků a její měření změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku. Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.
CÍLE seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA TQM a příběh jeho vzniku základní myšlenky TQM základní nástroje TQM a stavební kameny srovnání TQM a dalších přístupů úloha managementu při zavádění TQM management procesů neustálé zdokonalování spokojenost zákazníků a její měření změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.