Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cesta k vašim vyšším prodejům vede přes nás. Objížďka? Nikoli, zkratka.
CÍLE KURZU
poskytnout účastníkům nástroje pro vytváření a maximalizaci obchodních příležitostí
vybavit účastníky moderními a účinnými technikami konzultativního prodeje
vyzbrojit účastníky tréninku pro boj s konkurencí na poli prodeje
v konečném důsledku zvýšit prodeje účastníků tréninku
TÉMATA příprava - kritický faktor úspěchu
první kontakt klienta (Cold Call)
strategie pro překonání asertivní asistentky/asistenta techniky pro získání schůzky s perspektivním klientem
Nástroje pro identifikaci potřeb klienta
Lewitt/Kotlerův model a "Valuing Image" analýza předpokládaných potřeb
technika SPIN - nástroj pro identifikaci příležitostí při rozhovoru s klientem
profesionální prezentace sebe sama, produktu/služby, společnosti
přesvědčovací strategie a techniky pro "servírování nabídek" (Framing)
Psychologické aspekty přesvědčování
Zásady přesvědčivé argumentace, techniky přesvědčování
Práce s rozhodovacími kritérii a zjištěnými potřebami klienta
námitky klienta - jak jim předejít, jak je zpracovat a využít
prevence námitek
první reakce na vyslovenou námitku
zpracování různých typů námitek
techniky pro zvládnutí fáze uzavření obchodu (Close)
After-Sales Management
budování pevného, dlouhodobého vztahu s klientem
rozšiřování spolupráce
využití různých forem partneringu
vytváření překážek vstupu konkurence
METODA Kurz je vysoce participativní s maximálním zapojením účastníků. Důraz je kladen na rozvoj dovedností. Využívány jsou kvalitní případové studie. Běžnou praxí je úprava "scénáře", či návrh některých případových studií podle informací klienta tak, aby byly skutečně postaveny na reáliích z klientových prodejních procesů. Významnou součástí výuky jsou cvičení s hraním rolí a simulace prodejních situací, jež jsou nahrávány na video a následně analyzovány. V průběhu kurzu je vyhrazen prostor pro diskuse a vzájemnou výměnu zkušeností účastníků. Využito je i velmi kvalitních instruktážních videofilmů. Velká pozornost je věnována tomu, aby atmosféra, prostředí a způsob vedení kurzu nebudily u účastníků pocit ohrožení.
Účastníci kurzu obdrží i studijní materiál (příručku), kde je uživatelsky příjemně a přehledně zpracována daná problematika včetně vybraných praktických návodů, případových studií a praktických cvičení.
Na trénink prodejních dovedností navazuje kurz "Negociace-umění vyjednávat pro pracovníky prodeje", který obsahuje taktiky a techniky pozičního obchodního vyjednávání i praktický návod na uplatnění win-win negociační strategie, jež přispívá k prohlubování a kultivování dlouhodobých vztahů s klienty.
DÉLKA KURZU: 3 DNY (Trénink je možno rozložit do dvou modulů: 2 + 1 den)