Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
ISO 9000:2000 vycházejí z nového pohledu na systém managementu kvality, který se orientuje na zákazníka, stanovuje obecné principy vedení lidí, spoléhá na angažovanost pracovníků, uplatňuje procesní a systémový přístup k řízení, dbá na neustálé zlepšování a rozhodování provádí na základě faktů. Nezapomíná přitom ani na udržování vzájemně výhodných dodavatelských vztahů.
CÍLE pochopit základní principy managementu kvality vysvětlit požadavky normy ISO 9001:2000 ukázat na příkladech aplikaci těchto požadavků v různých oblastech výroby a služeb naučit účastníky definovat základní procesy v organizaci naučit účastníky popsat základní procesy a sbírat data z těchto procesů pochopit princip trvalého zlepšování a naučit se nalézt příležitosti ke zlepšení
TÉMATA základní principy managementu kvality procesní přístup normy ISO 9000:2000 požadavky normy ISO 9001:2000 trvalé zlepšování jiné systémy kvality
METODA Kurz je zaměřen především na pochopení základních pojmů, které jsou procvičovány v řadě cvičení a případových studií. Úlohy se řeší v týmech, prezentují a diskutují s lektorem a ostatními účastníky. Ve vnitropodnikové verzi se procvičuje na příkladech vlastních procesů organizace.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 15
PRO KOHO JE KURZ URČEN Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří se podílejí na budování a udržování systému managementu kvality.