Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často určuje rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Úroveň prezentačních dovedností je jedním z kritických faktorů úspěchu manažerů.
CÍLE zvýšit profesionalitu veřejných i neveřejných projevů účastníků zesílit přesvědčivost prezentací účastníků zvýšit sebejistotu účastníků tréninku při prezentacích
TÉMATA analýza a definování cíle prezentace plánování a příprava prezentace s přihlédnutím k obsahu a typu posluchačů styl a jazyk veřejné prezentace neverbální komunikace při veřejné prezentaci správný výběr a využití vizuálních pomůcek maximální využití (a dodržení) času pro prezentaci jak proti trémě vypořádání se s různými rušivými vlivy při prezentaci motivování účastníků prezentace k aktivní účasti řízení diskuse účastníků prezentace práce se zpětnou vazbou posluchačů zvládnutí krizových situací, které mohou při prezentaci nastat
METODA Trénink je vysoce participativní s maximálním zapojením účastníků. Důraz je kladen na rozvoj dovedností. Významnou součástí výuky je vlastní nácvik prezentací, jež jsou nahrávány na video a následně analyzovány. Využito je i velmi kvalitního instruktážního videofilmu. Velká pozornost je věnována tomu, aby atmosféra, prostředí a způsob vedení kurzu nebudily u účastníků pocit ohrožení. Účastníci kurzu obdrží i studijní materiál (příručku), kde je stručně a přehledně zpracována problematika prezentačních dovedností a který jim v praxi poslouží jako praktický návod při přípravě prezentací.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 12
Jsme připraveni realizovat po uplynutí určité doby návazné workshopy, jejichž cílem je upevnění a prohloubení získaných dovedností, neboť hlavním kritériem úspěšnosti našeho tréninku je využitelnost získaných dovedností v praxi, zlepšení výkonu účastníků, a tedy i ekonomický přínos pro celou vaši společnost. Dále jsme připraveni iniciovat a pravidelně moderovat "Řečnický koutek" ve vaší společnosti, kde by měli všichni pracovníci, kteří pociťují potřebu zlepšit své rétorické schopnosti, omezit trému a zvýšit přesvědčivost svého mluveného projevu, možnost "nanečisto" před svými kolegy prezentovat a využívat jejich (a naši) zpětnou vazbu pro další zdokonalování svých dovedností.