Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Určení: Pro každého, kdo při své práci musí komunikkovat s druhými lidmi a chce z toho mít radost.
Popis kurzu: Účastníci se naučí základům komunikace a asertivity. Naučí se rozlišovat, kdy použít asertivní, kdy empaticky asertivní a kdy jiné strategie komunikace. Největším kladem těchto kurzů je, že se účastníci postupně naučí, jak ventilovat napětí, stres, úzkost, aby mohli komunikovat v klidu, bez emocí a racionálně. Převažuje praktický nácvik. Mnohdy vkládáme do komunikace mnoho energie a výsledkem je jen narůstající nedorozumění. Když známe základní pravidla komunikace, zjistíme, že lze komunikovat s vynaložením menšího úsilí a lepšími výsledky. Mnoho lidí neustále naráží na stejné překážky v komunikaci. Je to jako bychom jeli v protisměru na dálnici. Víc snahy nepomůže, je třeba pochopit pravidla a pak je začít aplikovat v praxi. Účastníci se postupně naučí stres "uzdravovat" "on-line", v reálném čase, takže nebude docházet ke kumulaci potlačených negativních emocí. Cílem je, aby se práce stala zábavou a lidé po práci, ve které odvedou maximální výkon odcházeli domů odpočatí, plní sil a elánu. Protože pak mohou věnovat svou energii rodině, což je opět nabije pro další pracovní den. Tento cíl je však dosažitelný až po několika pokračováních.