Tvořivé a kultivované vyjadřování

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    59821

Popis kurzu na míru Tvořivé a kultivované vyjadřování

URČENO: Pro pracovníky, v jejichž praxi je vyšší podíl přímé verbální komunikace.

CÍL: Zvýšit kulturu vyjadřování.Rozvinout schopnost kontrolovat v praktickém životě svůj mluvený projev tak, aby jim komunikační partner porozuměl jak po obsahové, tak i formální stránce a nechal se přesvědčit.

ORGANIZACE TRÉNINKU:
Obsah tréninkových příkladů, případových studií, cvičebních textů a zadání prezentace před kamerou je laděn na praktické potřeby konkrétní pracovní kategorie.

Každý si ověří své verbální dispozice a individuálně obdrží praktické pokyny k odstranění vad a rušivých návyků svého mluvního projevu. Posluchači projdou kombinovaným rétorickým tréninkem, který zahrnuje dechovou, hlasovou a artikulační techniku, práci s textem a rozvíjení stylizační tvořivosti. Ověří si svoji mluvní pohotovost, přesnost, přesvědčivost a vyjadřovací schopnost. Naučí se techniky přípravy a provedení mluveného projevu včetně rozpoznávání nedostatků i kladů. Prezentací s videozáznamem si procvičí své argumentační dovednosti v dialogu. Praktická doporučení jsou doplněna videonahrávkami. Každý z posluchačů obdrží manuál.

TÉMATICKÉ OKRUHY ODBORNÉHO VÝCVIKU:
* Specifika současné rétoriky, komunikace a její zákony
* Psychofyzické naladění - koncentrace před mluvním projevem
* Dechová technika, hlasové modulace, artikulace
* Zvuková osnova věty - větný důraz, frázování, melodie řeči a síla hlasu
* Pravidla spisovné výslovnosti - přejatá slova, číselné údaje, zkratky apod.
* Stylizační cvičení, fráze v mluveném projevu
* Cvičení v zásadách uspořádání řeči
* Druhy současných mluvených projevů - jejich možnosti a úskalí
* Představení firmy (útvaru apod.)
* Jazyková kreativita
* Každodenní povinnosti profesionála v oblasti komunikace

ROZSAH:
Dvoudenní tréninkový seminář (možno uplatnit jako jednodenní průpravu s vypuštěním prezentačního tréninku s videozáznamy a omezením tématických okruhů)