Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Minimum profesionálního telefonování
URČENO: Pro pracovníky všech profesí, kteří i ojediněle telefonují mimo firmu.
CÍL: Zajistit standardní úroveň komunikace po telefonu, jako součást firemního image. Vybavit pracovníky firmy dovednostmi jednotného ohlašování a uplatňování základních profesionálních zásad a technik telefonování. Tréninkem skutečných telefonátů fixovat pozitivní návyky.
ORGANIZACE A ROZSAH: Jednodenní soustředění s uplatněním tréninku živých telefonátů (na vnitřním tel. okruhu) mezi posluchači i přímo s lektorem. Telefonáty jsou obsahově orientované do každodenní praxe a na řešení konfliktních rozhovorů. Součástí tréninku jsou rozbory videosnímků a nahrávek autentických telefonátů se zákazníky. Lektorem jsou uplatňována individuální praktická cvičení.
TEMATICKÉ OKRUHY: 1. Úskalí a možnosti komunikace po telefonu. 2. Rozbor a nácvik dílčích fází telefonátu: Navázání kontaktu, pochopení obsahu, nabídka pomoci 3. Prostředky nepřímého ovlivnění: Nonverbální - vlídnost hlasu, poloha těla při telefonování, úsměv ap. Verbální - výslovnost, přerušení partnera, reagování na otázky a techniky jejich kladení, vypořádávání námitek, stručnost a výstižnost, věrohodná melodie. 4. Profesionální chování při telefonování: Vliv temperamentu na charakter telefonátu. Ověření dispozic u každého z účastníků, a to jak při přijímaní telefonátu, tak při vlastním telefonování. 5. Technologie úspěšného jednání po telefonu: Příprava, rychlost, zdvořilost, přesnost, praktičnost...ap.
POZNÁMKA: Součástí tréninku je nabídka souboru profesionálních obratů a frází. Posluchači pracují m.j. s cvičebním manuálem.