Minimum profesionálního telefonování

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    59819

Popis kurzu na míru Minimum profesionálního telefonování

URČENO: Pro pracovníky všech profesí, kteří i ojediněle telefonují mimo firmu.

CÍL: Zajistit standardní úroveň komunikace po telefonu, jako součást firemního image. Vybavit pracovníky firmy dovednostmi jednotného ohlašování a uplatňování základních profesionálních zásad a technik telefonování. Tréninkem skutečných telefonátů fixovat pozitivní návyky.

ORGANIZACE A ROZSAH:
Jednodenní soustředění s uplatněním tréninku živých telefonátů (na vnitřním tel. okruhu) mezi posluchači i přímo s lektorem. Telefonáty jsou obsahově orientované do každodenní praxe a na řešení konfliktních rozhovorů. Součástí tréninku jsou rozbory videosnímků a nahrávek autentických telefonátů se zákazníky. Lektorem jsou uplatňována individuální praktická cvičení.

TEMATICKÉ OKRUHY:
1. Úskalí a možnosti komunikace po telefonu.
2. Rozbor a nácvik dílčích fází telefonátu:
Navázání kontaktu, pochopení obsahu, nabídka pomoci
3. Prostředky nepřímého ovlivnění:
Nonverbální - vlídnost hlasu, poloha těla při telefonování, úsměv ap. Verbální - výslovnost, přerušení partnera, reagování na otázky a techniky jejich kladení, vypořádávání námitek, stručnost a výstižnost, věrohodná melodie.
4. Profesionální chování při telefonování:
Vliv temperamentu na charakter telefonátu. Ověření dispozic u každého z účastníků, a to jak při přijímaní telefonátu, tak při vlastním telefonování.
5. Technologie úspěšného jednání po telefonu:
Příprava, rychlost, zdvořilost, přesnost, praktičnost...ap.

POZNÁMKA: Součástí tréninku je nabídka souboru profesionálních obratů a frází. Posluchači pracují m.j. s cvičebním manuálem.