Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Jednání a vystupování okem skryté kamery
URČENO: Všem pracovníkům přicházejícím do kontaktu se zákazníkem. Dále managerům k objektivní informaci o možných nedostatcích a jejich příčinách v útvarech, které vedou.
CÍL: Zesílit motivaci pracovníků důkazem, že s ohledem na otevírání se trhu s elektrickou energií je vedením firmy úroveň vystupování a jednání se zákazníkem sledována a hodnocena. Opakovaným tréninkem fixovat techniky profesionální komunikace.
OBSAH: - Autentické videoukázky jednání a vystupování odborných pracovníků firmy z různého prostředí, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem (služebny, obchodní centra, ústředí a.s., provozy montérů, poradenské služby). - Identifikace chyb a návrhy řešení aktivní prací posluchačů. - Propojení obnažených nedostatků na techniky a doporučení z dřívější průpravy I. a II.. Cvičením fixovat návyky profesionálního přístupu k zákazníkovi.
TRÉNINK: - Sledováním videonahrávek konkrétně označit chyby v jednání a navrhovat žádoucí postupy ( individuálně každý z posluchačů ). - Prezentovat výsledky pozorování ve skupině a vzájemnou argumentací navrhovat uplatnění komunikačních technik, (práce ve skupinách). - Za asistence lektora procvičovat vybrané techniky vztažené na situace ze skryté kamery.