Výhodou vnitrofiremních zakázek je možnost maximálně zvýšit efektivitu investic do oblastí vzdělávání s tím, že:
- Spolupráce je zahájena důkladnou analýzou potřeb konkrétní skupiny
- rozvojový program je připraven pro konkrétní skupinu osob a je zaměřen na řešení konkrétních problémů firmy
- získané znalostí, dovednosti sdílí skupina spolupracovníků - předpoklad zlepšení vzájemné komunikace, výkonnosti, spolupráce
- lze kombinovat různé formy spolupráce a vytvářet integrovaná komplexní řešení dané situace
- dojde ke zlepšení interpersonálních vztahů na pracovišti - vzájemné poznání účastníků v jiném prostředí a za jiných podmínek než v rutinním pracovním procesu
Vnitrofiremní zakázky realizujeme postupem:
1)analýza vzdělávacích potřeb, jejímž cílem je:
- identifikace klíčových rozvojových cílů organizace
- identifikace klíčových oblastí výkonu/výsledků pro jednotlivé cílové skupiny
- porovnání aktuální úrovně výkonu jednotlivých pracovníků/skupiny
- identifikace prioritních vzdělávacích a rozvojových potřeb jednotlivých pracovníků/skupin
- návrh plánu vzdělávání a rozvoje jednotlivých pracovníků/skupin
2) návrh vzdělávací aktivity cílové skupiny, který obsahuje:
- oblasti rozvoje
- využité metody práce
- rozsah spolupráce
- způsob měření efektu vzdělávání
- cenové podmínky programu
3) realizace dohodnutého rozvojového programu
4) vyhodnocení efektivity
Pro vnitrofiremní zakázky z oblasti marketingu sestavujeme program na základě analýzy vzdělávacích potřeb a sestavujeme výběr z možných modulů:
Témata vhodná pro vrcholové vedení:
- základní atributy marketingové funkce společnosti
- analýza vlivů změn vnějšího prostředí a prognóza jejich dopadů na společnost
- hlavní faktory rozvoje konkurenceschopnosti firmy na otevřeném trhu
- analýza konkurenčního potenciálu společnosti
- marketingová strategie ve vazbě na vizi a poslání firmy
- vyhodnocení SWOT analýzy
- definování základních hodnot ve vztahu k externímu a internímu zákazníkovi
- proces marketingového řízení - efektivní naplnění těchto hodnot v každodenní praxi
- model marketingového potenciálu firmy
- akční plánovaní pro systematické naplnění principů zákaznicky orientované společnosti
- ...
Témata vhodná pro specialisty - obchodní a marketingové útvary
- marketing a jeho postavení ve firmě
- marketingově řízená firma
- marketingové analýzy
- SWOT analýza
- organizace podniku
- využití nástroujů marketingového mixu (výrobek, cena, distribuce, komunikace, podpora)
- základy ekonomiky pro marketing
- průzkum trhu, výzkum
- psychologie prodeje, nákupní chování
- reklama
- informační marketingový systém
- nákupní marketing
- marketingový audit
- marketingové plánování
- ...
marketing CIMA A a marketing CIMA B