kurz je určen pro:
pracovníky obchodu a prodeje, kteří přichází do styku s významnými zákazníky.
absolvent získá:
znalost technik a postupů používaných v KAM,
dovednosti potřebné při řešení obtížných situací,
znalosti, jak efektivně používat systémy hodnocení zákazníků a kontraktů a porozumět zákaznickým potřebám,
postupy, jak vypracovat plán obchodního pokrytí.
popis:
Tento kurz je zaměřen na základy dlouhodobé práce se zákazníky, zvládání úspěšných strategií pro udržení zákazníků, plánování a hodnocení vývoje vzájemného vztahu. Pro Vaše zákazníky sestavíte pod vedením zkušeného lektora rozvojový plán, který je předpokladem pro dosažení Vašich prodejních cílů, konkurenční výhody a dalšího rozvoje vztahů. Tento tréninkový program je vhodný pro všechny, kteří chtějí zkvalitnit péči o zákazníky a zavést dokonalejší systém prodeje.
obsah:
Určení klíčových zákazníků
Porozumění klíčovému zákazníkovi
Analýza potřeb, priorit, loajality
Jednotlivé fáze vztahu se zákazníkem
Řízení vztahu a péče o klíčové zákazníky
Strategie úspěšného ovlivňování
Plánování KAM a systémy CRM
Prezentace a implementace vítězného plánu
Řízení strategických zákazníků
Silná a slabá místa péče o zákazníky v českých firmách
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003