kurz je určen pro:
pracovníky firem a institucí, kteří přichází do styku s veřejností a médii.
absolvent získá:
systematický přístup k plánování a rozvoji PR,
dovednosti, jak účinně ovlivňovat PR,
informace, jak se vyhnout nejčastějším chybám v oblasti Public Relations a komunikace s médii.
popis:
Tréninkový program provede zájemce problematikou PR a úskalími, která se ve vztazích s veřejností mohou vyskytnout. Důkladně se seznámíte se všemi nástroji PR a způsobem jejich optimálního využití. Součástí tréninku je i krizová komunikace a komunikace s médii. Výklad je doplněn příklady, případovými studiemi a praktickými cvičeními.
Tréninkový program provede zájemce problematikou PR a úskalími, která se ve vztazích s veřejností mohou vyskytnout. Důkladně se seznámíte se všemi nástroji PR a způsobem jejich optimálního využití. Součástí tréninku je i krizová komunikace a komunikace s médii. Výklad je doplněn příklady, případovými studiemi a praktickými cvičeními.
obsah:
PR a jeho nástroje
Zájmové skupiny - externí a interní PR
Firemní komunikace - B2B, B2C
Vztahy s médii
Internal Communications
Investor Relations
Stanovení cílů a strategií
Určení rozpočtu
Budování vztahu s médii, tisková konference
Plánování PR
Change Management
Sponzoring a dobročinné akce
Special Events
Krizové PR
Vyhodnocení výsledků
Případové studie, tiskové zprávy a příklady
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003