kurz je určen pro:
pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu.
absolvent získá:
znalosti týkající se specifik služeb jako primárního i sekundárního produktu,
základ pro tvorbu strategie služeb ve vlastní organizaci,
dovednosti pro práci se službami jako s diferenciačním faktorem pro dosažení konkurenční výhody.
popis:
Tréninkový program Vás naučí správně nastavit marketingový mix v oblasti služeb včetně úspěšného zavádění nových produktů. Budete se zabývat kritickými faktory úspěchu ve službách a jejich dopadu na volbu Vaší marketingové strategie a její realizaci.
obsah:
Péče o zákazníka a služby
Spokojenost zákazníka
Role výzkumu trhu v oblasti služeb
Kritické faktory úspěchu ve službách
Strategie služeb vzhledem ke konkurenci a nákupnímu chování zákazníka
Marketingové nástroje v oblasti služeb, specifika cenové politiky a komunikace
Životní cyklus, vývoj a zavádění nových služeb
Úloha distribuce a výběr distribučních cest
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003