kurz je určen pro:
pracovníky managementu, prodeje a marketingu, kteří mají základní znalosti marketingu.
absolvent získá:
znalosti týkající se konceptu vztahového marketingu a jeho aplikace v praxi,
příklady týkající se využití a přínosu vztahového marketingu na spotřebitelských a průmyslových trzích,
předpoklady potřebné pro aplikování systémů CRM (Customer Relationship Management).
popis:
Kurz se komplexně zabývá problematikou vztahového marketingu včetně podpůrných technických prostředků a systémů CRM. Kurz může být prvním účinným krokem přechodu Vaší firmy od transakčního marketingu ke vztahovému. Budete pracovat s rozšířeným marketingovým mixem, šesticí vztahových trhů, modelem změn i s integrovanou marketingovou komunikací.
obsah:
Marketing orientovaný na zákazníka
Analýza a identifikace potřeb zákazníků
Kvalita a žebříček loajality zákazníka
Transakční, databázový a relační marketing
Péče o zákazníka
Rozšířený marketingový mix
Zákaznický servis společnosti a systémy CRM
Koncept šesti trhů
Investice do vztahového marketingu
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003