kurz je určen pro:
pracovníky, kteří mají základní znalosti marketingu.
absolvent získá:
dovednosti ve výpočtech, práci s daty a jejich interpretaci,
metody a techniky umožňující analyzovat podklady i dopady marketingových rozhodnutí,
zběhlost a sebedůvěru v argumentaci v oblasti kvantitativních aspektů marketingu.
popis:
Tréninkový program Vás přátelským a unikátním způsobem zdůrazňujícím vizualizaci zasvětí do řešení praktických příkladů a případových studií s využitím počítačů. Vzorová řešení s grafy získají účastníci kurzu v elektronické podobě a mohou je využít ve své praxi. Již se nemusíte obávat výpočtů!
obsah:
Analýza bodu zvratu a citlivosti
Příspěvková analýza a dopad na zisk
Odhad kanibalizace
Finanční toky a časová hodnota peněz
Analýza trhu a poptávky
Velikost a dynamika trhu, změny v poptávce
Marketingové předpovědi a analýza časových řad
Použití modelů
Analýza dat a statistické soubory
Využití indexů, grafů a diagramů
Grafická prezentace dat
Marketingové rozhodování a informace
Rozhodování při riziku a nejistotě
Rozhodovací stromy
Vícekriteriální rozhodování
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003