kurz je určen pro:
pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu.
absolvent získá:
dovednosti potřebné k sestavení a implementaci kvalitního marketingového plánu,
systematický přístup k formulaci marketingové strategie a řešení marketingových problémů,
orientaci v potřebných analýzách.
popis:
Dobrý marketingový plán a strategie jsou základem úspěšného podnikání. Obecně se marketingové plánování podceňuje a pracovníci se v něm často dopouštějí stejných chyb. Tréninkový program Vás naučí zvládat marketingové plánování a vyvarovat se zbytečných chyb. Setkáte se s řadou praktických příkladů, které Vám napomohou tuto problematiku lépe pochopit. Program ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté, management firem a další osoby zodpovědné za plánování.
obsah:
Systematický přístup k řízení marketingového procesu
Analýza SWOT a konfrontační matice
Formulace marketingových cílů a strategií
Marketingový plán - nástroj marketingového řízení firmy
Vztah k plánu prodeje
Hlavní kroky při plánování
Strategické a taktické vypracování
Výběr a hodnocení strategických alternativ
Odhad finančních důsledků zvolené strategie
Prezentace marketingového plánu
Faktory úspěšné implementace a kontrola marketingového plánu
Příklady marketingových plánů
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003